مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:462020-02-18حوادث

آزادراه زنجان - قزوین بازگشایی شد


سرهنگ محمدعلی عظیمی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسیر ارتباطی از ساعت هشت دوشنبه شب به مدت 2/5 ساعت به خاطر برخورد 10 دستگاه خودرو با یکدیگر، بسته شد و صبح امروز نیز به علت یخ زدگی سطح جاده و برخورد زنجیره ای هشت دستگاه خودروی سنگین، دوباره به مدت 3/5 ساعت بسته شد تا از وقوع حوادث رانندگی احتمالی دیگر جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه بر اثر برخورد این خودروها یک نفر مصدوم شد و خسارت هایی نیز به برخی از خودروهای درگیر حادثه وارد شد، اظهار داشت: جاده دندی - تخت سلیمان نیز که به دلیل بارش برف و وقوع کولاک های شدید قریب یک هفته بسته شده بود دوشنبه شب با تلاش راهداران باز شد.

عظیمی خاطرنشان کرد: شب گذشته آزادراه زنجان - قزوین توسط راهداران نمک پاشی شد اما برودت هوا باعث یخ زدگی مجدد شد و صبح امروز نیز دوباره عوامل راهداری نسبت به انجام عملیات نمک پاشی و پاکسازی اقدام کردند.

از ابتدای بهمن جاری تاکنون / 29 بهمن/ بیش از 10 نفر از هموطنان بر اثر حوادث رانندگی جاده ای زنجان فوت کردند و دی ماه امسال نیز 20 نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که 10 نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه زنجان - قزوین بازگشایی شد

آزادراه زنجان - قزوین بازگشایی شد