مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:462020-02-18اقتصادي

11 کشاورز نمونه شهرستان مرند رتبه های برتر استانی را کسب کردند


شهرستان مرند با معرفی یک تولید کننده برتر کشوری و 10 تولید کننده استانی در بخشهای مختلف کشاورزی، رتبه دوم را در سطح استان به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی امروز در تبریز برگزار شد و در این مراسم، محمدرضا بذلی، کشاورز نمونه کشوری و استانی از روستای میاب که در زمینه تولید محصول گل محمدی فعالیت می کند به عنوان تولیدکننده برتر استان تجلیل شد؛ بذلی چندی پیش نیز در مراسم ملی که با حضور رییس جمهور برگزار شد، تجلیل شده بود.

همچنین عباس عابدینی از روستای دولت آباد در زمینه تولید محصول یونجه، جواد زلفی از روستای اربطان در تولید محصولات گلخانه ای، سبزی و صیفی و اسماعیل علیزاده از روستای امیر آباد یکانات در بخش پرورش گوسفند به عنوان کشاورزان و تولیدکنندگان برتر معرفی شدند.

جعفر مشکین فام از شهر یامچی به عنوان باغدار نمونه در کشت پسته، محمد دوار از شهر بناب مرند تولید کننده نمونه محصول زعفران، حافظ ابراهیم پور مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی، فاطمه ابوالعلایی از شهر زنوز به عنوان زن نمونه مشاغل خانگی در امور صنایع تبدیلی و تکمیلی، مرتضی تاری زاده از روستای محبوب آباد به عنوان تعاونی نمونه روستایی، شیرمحمد گل محمدی از روستای لیوار به عنوان خیر و حامی نمونه منابع ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 کشاورز نمونه شهرستان مرند رتبه های برتر استانی را کسب کردند

11 کشاورز نمونه شهرستان مرند رتبه های برتر استانی را کسب کردند