مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:362020-02-18سياسي

نامزدهای انتخاباتی در آذربایجان شرقی 80 مورد تذکر گرفتند


علیار راستگو روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قبل و بعد از رسیدگی به صلاحیت ها 140 نفر انصراف دادند.

وی ادامه داد: بعد از اعلام لیست قطعی تایید صلاحیت شدگان از سوی شورای نگهبان در 23 بهمن در سطح استان 20 نفر انصراف دادند که از این تعداد 4 نفر از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو است.

وی با اشاره به تلاش مجموعه دست اندرکار برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در استان برای تسهیل اخذ آرای شهروندان اعلام کرد: در این راستا سه هزار و 54 شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

راستگو با اشاره به وجود 2 میلیون و 977 هزار و 896 نفر واجد شرایط رأی دادن در آذربایجان شرقی گفت: از این تعداد 145 هزار و 293 نفر رای اولی هستند.

وی افزود: انتخابات تجلی اراده مردم و اعمال قدرت آنان در چرخه قانونی قدرت در نظام اسلامی بوده و مردم با حضور خود در پای صندوق های اخذ رای، سرنوشت یکی از قوای مهم کشور یعنی قوه مقننه را مشخص می کنند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اظهار کرد: ستاد انتخابات آذربایجان شرقی 10 ماه قبل در راستای تامین سلامت و امنیت و برگزاری پرشور انتخابات در دوم اسفند تشکیل و ماموریت هر یک از دستگاه ها نیز در آن مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخاباتی در آذربایجان شرقی 80 مورد تذکر گرفتند

نامزدهای انتخاباتی در آذربایجان شرقی 80 مورد تذکر گرفتند