مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:362020-02-18ورزشي

کاغذ دیواری انتخاباتی سیمای البرز را دگرگون کرد


در ششمین روز از زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، طرفداران این نامزدها در استان البرز تمام تلاش خود را برای رقابتی سنگین و فشرده به کار بسته اند ، دیوارها ، میادین ، ستادهای تبلیغاتی و خودروها رنگ وبوی خاصی به خود گرفته است.

اگرچه فضای مجازی به عنوان محیطی کم هزینه است و از مدت ها قبل توسط داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی اشغال شده بود، اما اکنون فضای شهرهای استان البرز با معرفی چهره های انتخاباتی مانند دفتری رنگا رنگ ورق می خورد تا چهره مشتاقان حضور در خانه ملت را به نمایش بگذارد.

ستادهای انتخاباتی با برپایی مجالس سخنرانی و عکس نامزدهای منتخب به بیان رزومه کاری و شعارهای داوطلبان می پردازند و داوطلبان تازه ای نیز دراین تبلیغات به چشم می خورد که شعارها و فکرهای جدیدی برای جلب آرای مردم دارند.

امروز کمتر نقطه ای در شهرها به ویژه نقاط پر تردد وجود دارد که چهره انتخاباتی به خود نگرفته باشد اگرچه نامزدهای انتخاباتی درکنار تبلیغات بصری خود نشست هایی با گروه های مختلف سیاسی، ورزشی و معتمدان محلی و قومیتی از طریق حضور خانه به خانه نیز دارند.

شیشه های بسیاری از خودروها و داربست ها از نصب پوسترها و بنرهای انتخاباتی در امان نمانده و حتی باید مراقب مهمانان تبلیغاتی در مغازه ها و فروشگاه ها نیز بود که دراین بین درختا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاغذ دیواری انتخاباتی سیمای البرز را دگرگون کرد

کاغذ دیواری انتخاباتی سیمای البرز را دگرگون کرد