مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:362020-02-18اقتصادي

پروانه ساختمانی برای دهک های یک تا سه در طرح مسکن ملی رایگان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود محمودزاده امروز (سه شنبه) در همایش مسکن ملی و بعد از مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، - معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی بعد از مبادله تفاهم نامه با وزارت کشور خبر داد که صدور پروانه ساختمانی برای دهک های یک تا سه در طرح مسکن ملی رایگان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود محمودزاده امروز (سه شنبه) در همایش مسکن ملی و بعد از مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، گفت: بر اساس این تفاهم نامه که امروز بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور به امضا رسید قیمت پروانه ساختمانی برای ساخت مسکن ملی کاهش می یابد.

وی گفت: برای دهک های یک تا سوم صدور پروانه ساختمانی رایگان خواهد بود و برای دهک های چهار تا هفت، حداقل 50 درصد تخفیف به همراه تقسیط در نظر گرفته شد.

گفتنی است بر اساس تفاهم نامه هایی که برای کاهش قیمت مسکن ملی امروز به امضای وزارت راه با وزارت کشور، سازمان نظام مهندسی و شرکت بازار تهاتر ایرانیان رسید، قیمت نهایی مسکن ملی 24 درصد ارزان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه ساختمانی برای دهک های یک تا سه در طرح مسکن ملی رایگان شد

پروانه ساختمانی برای دهک های یک تا سه در طرح مسکن ملی رایگان شد