مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-18اجتماعي

نفوذ سامانه ی بارشی قوی از روز چهارشنبه به آذربایجان شرقی


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به ورود سامانه ی بارشی از روز چهارشنبه به استان، گفت: سامانه ی بارشی از بعد از ظهر فردا فعالیت قوی خواهد داشت.

- رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی خبر داد نفوذ سامانه ی بارشی قوی از روز چهارشنبه به آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به ورود سامانه ی بارشی از روز چهارشنبه به استان، گفت: سامانه ی بارشی از بعد از ظهر فردا فعالیت قوی خواهد داشت.

محمد امیدفر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نفوذ تدریجی سامانه ی بارشی از اواخر امروز به استان، گفت: برای امروز جوی نسبتا پایدار پیش بینی می شود اما از اواخر امروز نفوذ تدریجی سامانه ی بارشی موجب ابرناکی، بارش برف و در برخی نواحی گرمسیر استان بارش باران، وزش باد نسبتا شدید و کولاک خواهد شد.

وی با بیان این که سامانه ی بارشی از شب چهارشنبه تا اوایل روز پنج شنبه فعالیت شدیدی خواهد داشت، گفت: فعالیت این سامانه باعث کولاک برف، لغزندگی و اختلال در تردد جاده های مواصلاتی خواهد شد، از اواخر روز پنج شنبه با تضعیف سامانه بارشی جوی نسبتا پایدار برای روز جمعه پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ سامانه ی بارشی قوی از روز چهارشنبه به آذربایجان شرقی

نفوذ سامانه ی بارشی قوی از روز چهارشنبه به آذربایجان شرقی