مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-18اجتماعي

100 کلاس تربیت بدنی در سازه مدرسه در کردستان ایجاد می شود


رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش کردستان گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز 100 کلاس تربیت بدنی در سازه مدرسه ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرید منتظری ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کردستان، اظهار داشت: برای امسال ایجاد 13 کلاس تربیت بدنی در سازه مدرسه در کردستان تعهد شده بود که تعدادی از آنها ایجاد و بقیه نیز تا پایان سال تحصیلی تجهیز می شوند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح فضاهای بدون استفاده و متروک موجود در مدارس به تجهیزات و امکانات مورد نیاز ورزشی تجهیز می شوند، افزود: این کار با هدف افزایش سرانه فضای ورزشی دانش اموزان در مدارس انجام می شود.

رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در هفته دو ساعت برای درس تربیت بدنی در نظر گرفته شده که جوابگوی نیاز فعالیت های ورزشی و بدنی مورد نیاز دانش اموز نیست و از این رو به دنبال آن هستیم تا فعالیت های مکمل در کنار این ساعات انجام دهیم.

منتظری یادآور شد: نرمش و ورزش صبحگاهی یکی از مهمترین زمان هایی است که می توانیم دانش اموزان را به فعالیت های ورزشی و بدنی ترغیب کنیم تا با روحیه شاداب و پر نشاط وارد کلاش شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 کلاس تربیت بدنی در سازه مدرسه در کردستان ایجاد می شود

100 کلاس تربیت بدنی در سازه مدرسه در کردستان ایجاد می شود