مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:272020-02-18ورزشي

مرحله استانی مسابقات ورزش دانش آموزی اسفند ماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، افشین خوشگوار پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کردستان، اظهار داشت: مسابقات ورزشی دانش آموزی در چهار سطح انجام می شود که مرحله اول آن در مدرسه، مرحله دوم در شهرستان، مرحله سوم به صورت استانی و مرحله چهارم به صورت کشوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در چهار سال اخیر جایگاه ورزش دانش آموزی کردستان روند رو به رشدی داشته است و از رتبه 29 کشوری به رتبه هفتم رسیده است، افزود: این دوره از مسابقات با عنوان یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: سه هزار و 175 دانش آموز در این دوره از رقابت ها در دو بخش پسران و دختران شامل هزار و 423 دختر و هزار و 752 پسر در رشته های والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، بومی محلی، بدمینتون، دو میدانی، شطرنج و تنیس روی میز در دو مقطع متوسطه اول و دوم برگزار می شود.

خوشگوار با بیان اینکه مراسم افتتاحیه رسمی این رقابت ها در روز چهارم اسفند ماه در سالن استاد پژوهش سنندج برگزار می شود، یادآور شد: سلامت و ایمنی دانش آموزان بیش از مسئله رقابت های ورزشی در این دوره مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه پس از مسابقات استانی اردوهای اماده سازی برگزار می شود تا تیم های استانی اماده حضور در مسابقات کشوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی مسابقات ورزش دانش آموزی اسفند ماه برگزار می شود

مرحله استانی مسابقات ورزش دانش آموزی اسفند ماه برگزار می شود