مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:272020-02-18سياسي

زیرساخت های مخابراتی مرتبط با برگزاری انتخابات فراهم شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت در جلسه هماهنگی با کمیته انتخابات، ضمن تاکید بر اهمیت اتخاذ تمهیدات لازم در راستای عدم بروز مشکل ارتباطی و مخابراتی در بازه زمانی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه جاری، افزود: با تلاش همکاران و برنامه ریزی های فنی تمامی زیرساخت های مخابراتی در این خصوص فراهم شده است.

وی تست پوشش دهی سامانه های مخابراتی در نقاط مختلف استان، تست تجهیزات و رفع مشکل دستگاه ها و سیستم های مخابراتی، تشکیل و استقرار اکیپ فنی جهت رفع خرابی در صورت بروز مشکل و … را از جمله اقدامات و فعالیت های مخابرات در این خصوص اعلام کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان آماده باش کارگزاران روستایی و حضور در محل کار در زمان برگزاری انتخابات، ایمن سازی شبکه و آمادگی برای دفاع سایبری، افزایش پهنای باند برای پاسخ گویی به نیازهای انتخاباتی وسرویس دستگاه های تغذیه برق دفاتر مخابرات روستایی را از دیگر برنامه های مخابرات منطقه دانست.

حکمت با اشاره به فراهم شدن زیرساختهای مخابراتی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان، بیان کرد: با تمهیدات انجام شده تمام شهرهای استان تحت پوشش شبکه دیتای مخابرات منطقه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های مخابراتی مرتبط با برگزاری انتخابات فراهم شده است

زیرساخت های مخابراتی مرتبط با برگزاری انتخابات فراهم شده است