مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-18ورزشي

اقدام عجیب و مشکوک کشتی گیر ایران در قهرمانی آسیا+ فیلم


نماینده وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در حالیکه تنها 6 ثانیه تا رسیدن به فینال و کسب حداقل مدال نقره فاصله داشت، به داور اعلام کرد بدلیل مصدومیت نمی تواند به مبارزه ادامه بدهد و حتی به تیم پزشکی اجازه مداوای پایش را نداد! - نماینده وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در حالیکه تنها 6 ثانیه تا رسیدن به فینال و کسب حداقل مدال نقره فاصله داشت، به داور اعلام کرد بدلیل مصدومیت نمی تواند به مبارزه ادامه بدهد و حتی به تیم پزشکی اجازه مداوای پایش را نداد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابتهای 5 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 2020 در دهلی پایتخت هند در حال برگزاری است.

در پایان دور مقدماتی مسابقات روز نخست، پویا ناصرپور در 55، پژمان پشتام در 77 و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم با برتری مقابل رقبایشان راهی دیدار فینال شدند اما میثم دلخانی در 63 و بهروز هدایت در 87 کیلوگرم با شکست در دیدار نیمه نهایی از رسیدن به فینال بازماندند.

اما اتفاق عجیب در این مسابقات، نحوه شکست بهروز هدایت در دیدار نیمه نهایی مقابل آزات سالیندینوف از قرقیزستان بود، مبارزه ای که هدایت تا 6 ثانیه مانده به پایان با نتیجه قاطع 7 بر صفر از حریف پیش بود و در حالیکه براحتی در حال مدیریت کشتی بود، به یکباره با نشستن بر روی تشک به داور اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام عجیب و مشکوک کشتی گیر ایران در قهرمانی آسیا+ فیلم

اقدام عجیب و مشکوک کشتی گیر ایران در قهرمانی آسیا+ فیلم