مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-18سياسي

برای توسعه گردشگری استان بوشهر از ظرفیت دریا استفاده مطلوب نشده است


ظرفیت دریا نقطه عطف توسعه استان بوشهر در عرصه گردشگری است اما از این ظرفیت بسیار بی نظیر، استفاده خوبی برای گردشگری نشده است.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: ظرفیت دریا نقطه عطف توسعه استان بوشهر در عرصه گردشگری است اما از این ظرفیت بسیار بی نظیر، استفاده خوبی برای گردشگری نشده است.

عبدالکریم گراوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر که با موضوع پروژه های اقتصاد مقاومتی استان بوشهر برگزار شده بود به طرح های حوزه گردشگری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مشکلات حوزه گردشگری استان، موضوع امکانات اقامتی است لذا اداره کل میراث فرهنگی باید برای تکمیل طرح های اقامتی استان اقدام بیشتری انجام دهد.

وی با بیان اینکه پروژه های اقتصاد مقاومتی استان نیازمند پیگیری جدی برای تکمیل است، اضافه کرد: یکی از بخش های مهم در حوزه پروژه های اقتصاد مقاومتی، گردشگری است که باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقام عالی دولت در استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به مشکلات استان در زمینه اماکن اقامتی، ایجاد سوییت در دهکده های گردشگری استان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، به طور مثال در پارک لیان این ظرفیت وجود دارد که سوییت های اقامتی احداث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای توسعه گردشگری استان بوشهر از ظرفیت دریا استفاده مطلوب نشده است

برای توسعه گردشگری استان بوشهر از ظرفیت دریا استفاده مطلوب نشده است