مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:152020-02-18ورزشي

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تفکر بُرد، به مصاف ورامین می رود


عظیم جزیده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فردا در خانه خودمان، بازی سختی مقابل صدرنشین لیگ برتر داریم، اما کادر فنی با آنالیز بازی های گذشته تیم شهرداری ورامین و شناسایی نقاط قوت و ضعف آن به دنبال خلق شگفتی و شکست دادن این تیم قدرتمند است.

وی با یادآوری پیروزی سه بر صفر شهرداری گنبدکاووس برابر شهروند اراک در هفته هفدهم مسابقات، گفت: اکنون بازیکنان در شرایط روحی خوبی قرار دارد و براین اساس همه فکر و ذهن اعضای تیم، برای شکست دادن تیم شهرداری ورامین در یک بازی جذاب و شرافتمندانه تمرکز یافته است.

جزیده با اذعان به قدرتمند بودن تیم شهرداری ورامین، وجود بازیکنان خوب و شرایط ایده ال آن، اضافه کرد: در ورزش بُرد و باخت هیچ تیمی از پیش مشخص نیست و تیم شهرداری گنبدکاووس با علم به این موضوع و استفاده از همه ظرفیت ها، تمام فکر و ذهن خود را برای پیروزی در بازی فردا، متمرکز کرده است.

وی با دعوت از همه علاقه مندان به ورزش والیبال برای حضور پرشور در بازی فردا، تصریح کرد: تیم شهرداری به حمایت تماشاگران خود در بازی های خانگی بویژه بازی فردا نیاز مبرم دارد و آنها بایستی با پُرکردن ظرفیت سالن، علاوه بر کمک روانی به تیم، فضا را برای تیم حریف نیز سنگین و سخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تفکر بُرد، به مصاف ورامین می رود

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تفکر بُرد، به مصاف ورامین می رود