مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-18بين الملل

اورشلیم پست: جنبش نجباء تصمیم خود را برای حمله به آمریکا گرفته است


روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست نوشت: تندتر شدن لحن تهدیدهای مسؤولان ارشد جنبش نُجَباء در روزهای اخیر نشان می دهد آنها برای هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی تصمیم خود را گرفته اند.

- روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست نوشت: تندتر شدن لحن تهدیدهای مسؤولان ارشد جنبش نُجَباء در روزهای اخیر نشان می دهد آنها برای هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی تصمیم خود را گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه ای النُجَباء در ایران، روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست در گزارشی به قلم سِث جی فرانتزمن تهدید مقاومت اسلامی نُجَباء مبنی بر انتقام گیری قریب الوقوع از اشغالگران آمریکایی را مورد توجه قرار داد.

در این گزارش که با تیتر نُجَباء عراق از آغاز شمارش معکوس برای حمله به نیروهای آمریکایی خبر داد منتشر شده، آمده است: جنبش نُجَباء با انتشار پیامی در حساب توییتری سخنگوی خود، نظامیان آمریکایی حاضر در عین الاسد و سایر پایگاه ها را تهدید کرد که ما از آنچه فکر می کنید به شما نزدیک تریم .

به نوشته اورشلیم پست، در این پیام از تصویری استفاده شده که نشان دهنده رصد شبانه یک خودروی زره پوش متعلق به ارتش آمریکاست.

منبع صهیونیستی در ادامه خاطرنشان ساخته است: پیشتر نیز اکرم الکعبی دبیرکل نُجَباء، طی یک سخنرانی با در دست داشتن عکس هایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورشلیم پست: جنبش نجباء تصمیم خود را برای حمله به آمریکا گرفته است

اورشلیم پست: جنبش نجباء تصمیم خود را برای حمله به آمریکا گرفته است