مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-18سياسي

101 نامزد از استان زنجان برای ورود به مجلس در عرصه رقابت باقی مانده اند


خیرالله ترخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این ستاد، مرجع رسمی اخبار انتخاباتی استان است و تا زمانی که اخبار مربوطه از ستاد انتخابات استان اعلام نشود، مستند نبوده و تا کنون نیز هیچ فردی به نامزدهای انتخاباتی استان زنجان اضافه نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مطالبی که در خصوص تایید صلاحیت برخی داوطلبان در فضای مجازی منتشر می شود، غیررسمی و شایعه بوده و مردم نباید به آن ها توجه داشته باشند.

ترخانی تصریح کرد: طبق قانون در صورت اضافه شدن فردی به لیست نامزدها از طریق شورای نگهبان به هیات نظارت بر انتخابات استان و از طریق آن ها به ستاد انتخابات استان اعلام شده و ستاد انتخابات استان نیز به صورت رسمی و از طریق حوزه های اصلی انتخابیه به شهروندان اعلام می کند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه امکان افزایش شمار نامزدها در هر زمانی وجود دارد، گفت: همانطور که در قانون آمده، نظارت شورای نگهبان استصوابی بوده و تجربه نشان داده که حتی امکان دارد 24 ساعت قبل از آغاز برگزاری انتخابات نیز تایید صلاحیت داوطلبان اعلام شود.

وی در پاسخ به علت این موضوع، اظهار داشت: ممکن است داوطلب طی این مدت با ارائه مستنداتی، احقاق حق کرده و تایید صلاحیت خود را به اثبات برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 نامزد از استان زنجان برای ورود به مجلس در عرصه رقابت باقی مانده اند

101 نامزد از استان زنجان برای ورود به مجلس در عرصه رقابت باقی مانده اند