مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:562020-02-18سياسي

مردم باید مطمئن شوند که برگزارکنندگان انتخابات امانت دار و بی طرف هستند


رییس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اصل بی طرفی و امانت داری در برگزاری انتخابات پیش رو باید به درستی رعایت شود تا یک انتخابات سالم و بدور از هر گونه حاشیه داشته باشیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید ناجی صبح امروز در نشست مشترک نمایندگان فرماندار و سر ناظرین  هیئت نظارت استان،گفت: نباید این نکته را فراموش کرد که انتخابات به عنوان یک ثمره بزرگ، تاثیرگذار و منحصر به فرد از انقلاب برای ما به یادگار مانده و به عنوان یک رکن در ساختارنظام سیاسی کشور مطرح بوده و هست، اگر خداوند در قرآن کریم تاکید می فرمایند که سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهیم مگر خودشان اراده کنند، نشان از تاکیدات دینی منطبق با این اصل است.

وی با بیان اینکه انتخابات ریشه در انقلاب اسلامی دارد که همواره سرنوشت مردم کشور را شکل خواهد داد، افزود: برای شکل گیری انتخابات در کشور هزینه های سنگینی صورت گرفته به واسطه بی توجه و بی حرمتی به نظر و رای مردم در قبل از انقلاب، مردم در انقلاب خود به سمت جمهوری اسلامی سوق پیدا کردند که در دل آن انتخابات و حق تعیین سرنوشت را حفظ و ایجاد کنند.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان خاطرنشان کرد: زمانی که این نشست مشترک شکل می گیرد نشان از آن دارد که این جمع عهده دار یک مسئولیت بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید مطمئن شوند که برگزارکنندگان انتخابات امانت دار و بی طرف هستند

مردم باید مطمئن شوند که برگزارکنندگان انتخابات امانت دار و بی طرف هستند