مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-18اقتصادي

شانه خالی کردن «کانون وکلا» از نصب کارتخوان


در حالی که سازمان امور مالیاتی، وکلا را جزء مشمولان نصب صندوق فروش قرار داده و از تفاهم با این گروه خبر داده بود، اخیرا رییس اتحادیه سراسری کانون وکلا اعلام کرده در این زمینه تفاهمی صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سازمان امور مالیاتی با صدور اطلاعیه ای اواخر شهریور ماه اعلام کرد 15 گروه شغلی از جمله وکلا از ابتدای سال 1399 ملزم به نصب سامانه صندوق فروش هستند.

در این راستا محمود علیزاده معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی در نامه ای 29 دی ماه از تفاهم با اتحادیه کانون وکلای دادگستری ایران برای استفاده از کارتخوان توسط وکلا خبر داد.

  در این نامه آمده بود: {در جلسه ای که} با حضور آقای نوروزی نماینده تام الاختیار اتحادیه کانون وکلای دادگستری ایران تشکیل گردید و مقرر شد حرفه وکیل (وکلا) به فهرست مشاغل مشمولین نصب سامانه فروش (دستگاه کارتخوان) اضافه و فراخوان شود.

  در پاسخ به نامه اشاره شده مرتضی شهبازی نیا رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران در نامه ای به تاریخ 21 بهمن ماه عطف به نامه معاون سازمان مالیاتی مورخ 29 دی ماه عنوان کرده که هیچگونه توافقی مبنی بر اضافه شدن وکلا به فهرست مشاغ و مشمولین نصب سامانه فروش صورت نگرفته است و صرفا صورت جسه مربوط به حضور نماینده این اتحادیه به امضا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانه خالی کردن «کانون وکلا» از نصب کارتخوان

شانه خالی کردن «کانون وکلا» از نصب کارتخوان