مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-18دانش

تلاش برای ارتباط بین دانشگاه لرستان با بخش های صنعتی و اجرایی


رییس دانشگاه لرستان از تلاش برای ارتباط بین این دانشگاه با بخش های صنعتی و اجرایی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خسرو عزیزی امروز سه شنبه در شورای پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، اظهار داشت: همه تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان در چند سال اخیر، آن بوده است که ارتباط بین دانشگاه با بخش های صنعت و اجرایی استان افزایش یابد.

وی، عنوان کرد: در دانشگاه لرستان مرکز نوآوری و مرکز تحقیقات بلوط ایجاد شده است که برای تقویت ارتباط بین دانشگاه و جامعه و تقویت پژوهش های کاربردی بوده است؛ همچنین ایجاد پژوهشکده عسل در دانشگاه لرستان از جمله اقداماتی است که در راستای تقویت ارتباط بین دانشگاه و بخش های اقتصادی و تولیدی استان لرستان صورت گرفته است.

رییس دانشگاه لرستان، گفت: اجرای طرح تاپ ، در راستای افزایش اعتمادسازی بین دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی با بخش های خصوصی و اجرایی است.

عزیزی، افزود: در سطح استان لرستان، باید خودباوری و اعتماد به محققان و پژوهشگران دانشگاهی استان را تقویت کرد تا مشکلات و چالش های استان لرستان بر اساس استفاده از تحقیقات و پژوهش های کاربردی، رفع شوند.

وی، بیان داشت: بخش فناوری و تقویت اقتصاد دانش بنیان، یک ظرفیت و بخش مهم در کشور و استان است که باید تلاش کنیم هرچه بیشتر نسبت به گذشته، تقویت شود؛ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ارتباط بین دانشگاه لرستان با بخش های صنعتی و اجرایی

تلاش برای ارتباط بین دانشگاه لرستان با بخش های صنعتی و اجرایی