مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-18سياسي

تهیه 140 اطلس فرونشست کشور در سازمان نقشه برداری


رییس سازمان نقشه برداری از تهیه 140 اطلس فرونشست کشور خبر داد و گفت: ما با برگزاری نشست های تخصصی تلاش داریم تا آگاهی عمومی را نسبت به مخاطرات فرونشست ارتقاء دهیم.

- رییس سازمان نقشه برداری از تهیه 140 اطلس فرونشست کشور خبر داد و گفت: ما با برگزاری نشست های تخصصی تلاش داریم تا آگاهی عمومی را نسبت به مخاطرات فرونشست ارتقاء دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود شفیعی در نشست تخصصی فرونشست امروز با تأکید بر اینکه در سال های اخیر از سوی محققان کشور در خصوص مخاطرات صحبت های زیادی شده است، افزود: مخاطره فرونشست بیشترین موضوعاتی بوده است که از سوی محققان مطرح شده است ولی باید بتوانیم که از ظرفیت های همه دستگاه ها برای رفع این چالش بهره ببریم تا بتوانیم راهکارهای مناسبی برای مقابله با مخاطرات طبیعی ارائه دهیم.

وی با اشاره به برنامه های سازمان نقشه برداری در خصوص توسعه همکاری ها با سایر نهادها اظهار کرد: این همکاری ها به ویژه با سازمان زمین شناسی در دستور کار قرار گرفته است و در این راستا تقسیم کار معینی میان این دو سازمان صورت گرفته است و سعی می شود که براساس آن بهترین راهکارها برای مقابله با مخاطرات طبیعی اتخاذ شود.

شفیعی با بیان اینکه پدیده فرونشست امروز تبدیل به یک مسئله فراگیر شده است، خاطرنشان کرد: به غیر از ارائه راهکارهای علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 140 اطلس فرونشست کشور در سازمان نقشه برداری

تهیه 140 اطلس فرونشست کشور در سازمان نقشه برداری