مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:352020-02-18اجتماعي

بارش سنگین برف در 8 استان از فردا و آماده باش راهداران/آزادراه زنجان-قزوین باز شد


معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه تلاش می کنیم جاده ها را برای حضور 100 درصدی مردم در انتخابات باز نگه داریم، گفت: - حیدر مطاعی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت راهداری در جاده ها  در ادامه فعالیت سامانه بارشی، اظهار داشت: در حال حاضر همه راه های اصلی و فرعی کشور باز است؛ سامانه بارشی اخیر تا شب گذشته در کشور فعال بود و دیشب از سمت خراسان شمالی و گلستان، از کشور خارج شد.

وی ادامه داد: دیروز و دیشب این سامانه بارشی موجب بارش برف در استان های آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل و زنجان شد و به تدریج از کشور خارج شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای افزود: با وجود آنکه در حاشیه راه ها خصوصاً در استان های برف خیز و محورهای کوهستانی،  برف سنگینی نشسته است، اما همه جاده ها باز و کف جاده ها به قول معروف سیاه است.

  * به روزرسانی تجهیزات و آماده سازی ماشین آلات برای سامانه بارشی فرداشب مطاعی ادامه داد: راهداران پس از خروج سامانه بارشی اخیر، در حال به روزسازی ماشین آلات، ادوات و تجهیزات و همچنین به روزسازی تجهیزات راهدارخانه ها برای فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا شب هستند؛ به هر حال در آستانه انتخابات هستیم و سامانه بارشی که وارد کشور می شود تا روز شنبه در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش سنگین برف در 8 استان از فردا و آماده باش راهداران/آزادراه زنجان-قزوین باز شد

بارش سنگین برف در 8 استان از فردا و آماده باش راهداران/آزادراه زنجان-قزوین باز شد