مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-18حوادث

آخرین جزییات دستگیری شرور سابقه دار از زبان فرمانده انتظامی گلستان


شرور سابقه دار 29 ساله با تلاش پلیس آگاهی استان پس از مدت ها کار اطلاعاتی و پلیسی شناسایی و صبح امروز طی یک عملیات غافلگیرانه در یکی از روستاهای گرگان دستگیر شد.

- روح الامین قاسمی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین جزییات دستگیری شرور سابقه دار با 7 قبضه سلاح شکاری که صبح امروز توسط پلیس آگاهی دستگیر شد، اظهار کرد: این فرد شرور سابقه داری است که چندی یک شاکی خصوصی شکایتش از این فرد را به دلیل ایجاد مزاحمت و آدم ربایی به پلیس آگاهی گلستان ارائه کرد.

وی ادامه داد: پس از مدت های کار اطلاعاتی و پلیسی ماموران موفق شدند این فرد را صبح امروز در یکی از روستاهای گرگان شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: از این فرد هفت قبضه سلاح شکاری وینچستر غیرمجاز، فشنگ، سلاح سرد و اسپری اشک آور غیرمجاز و شوکر کشف و ضبط کردند.

قاسمی بیان کرد: این فرد دارای سوابق متعدد نزد پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی و دستگاه قضایی است که جرائم متعدد از جمله جرائم منافی عفت را در کارنامه خود دارد.

وی با بیان اینکه این فرد 29 ساله و متاهل است، گفت: در حال حاضر متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات دستگیری شرور سابقه دار از زبان فرمانده انتظامی گلستان

آخرین جزییات دستگیری شرور سابقه دار از زبان فرمانده انتظامی گلستان