مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-18سياسي

پروسه انتخابات باید عامل وحدت بین مردم باشد/ رقابت 41 کاندیدا در گالیکش


برگزاری و پروسه انتخابات باید عامل وحدت بین مردم باشد نه اینکه تخریب یکدیگر کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی سبب تفرقه بین مردم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گالیکش، علی اصغر میرزایی صبح امروز در جلسه پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی شهرستان اظهار کرد: انتخابات مایه عزت ملی، تقویت ملی و آبروی ملت ایران است که مردم،کاندیداها و مجریان و ناظران انتخاباتی در برگزاری سالم و قانونمند آن نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به جرائم انتخاباتی به ویژه در زمان تبلیغات کاندیداها تصریح کرد: یکی از جرائم انتخاباتی که به آن توجه کافی نشده است وعده های خلاف قانون و دروغین کاندیداها در زمان تبلیغات به مردم است.

فرماندار شهرستان گالیکش ادامه داد: ابقا و انتصاب افراد خاص یا دادن وعده های غیرمتعارف و خارج از حدود قانونی از جمله جرائم انتخاباتی است که کاندیداها باید به آن توجه داشته باشند.

وی رعایت اخلاق و رفتار انتخاباتی را توسط کاندیداها و طرفداران آن در زمان تبلیغات لازم و ضروری دانست و گفت: پاره کردن پوسترها و بنرهای تبلیغاتی رقیب و یا تخریب کاندیدای دیگر در زمان سخنرانی و دورهمی های تبلیغاتی از جمله جرائم انتخاباتی است که مردم در رای دادن به اینگونه اخلاق و رفتار کاندیداها در زمان تبلیغات توجه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروسه انتخابات باید عامل وحدت بین مردم باشد/ رقابت 41 کاندیدا در گالیکش

پروسه انتخابات باید عامل وحدت بین مردم باشد/ رقابت 41 کاندیدا در گالیکش