مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:562020-02-18سياسي

68 هزار رای اولی لرستان بهار سیاست را تجربه می کنند


محمود ثمینی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری لرستان افزود: همچنین عوامل اجرایی انتخابات از بدو تشکیل هیت های اجرایی تا برگزاری انتخابات یکهزار و 111 نفر هستند و یکهزار و 500 نفر نیز به عنوان بازرس در شعبه ها فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور بیش از 17 هزار نفر در حوزه های اجرایی و امنیتی انتخابات لرستان تصریح کرد: مدیران اجرایی نماینده عالی دولت هستند که باید در برخی مواقع علاوه همکاری در برگزاری انتخابات، در مواردی چاره اندیشی کرده و ارایه راهکار کنند.

وی با تاکید بر ممنوعیت ورود مستقیم مدیران به فعالیت های انتخاباتی گفت: همچنین کاندیداها و طرفداران آنها از هرگونه پیش داوری در انتخابات اجتناب کرده و با رفتار نامناسب فضای این رویداد سیاسی را دچار حاشیه نکنند.

ثمینی تصریح کرد: کاندیداها باید طرفداران و ستادهای انتخاباتی خود را توجیه و توصیه کنند که آمادگی پذیرش نتیجه انتخابات را داشته و هرگونه شکایت باید از طریق مجاری قانونی طرح و دنبال شود.

به گفته وی یکهزار و 489 شعبه آرای مردم لرستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را جمع آوری می کنند.

تا پایان روز دوشنبه 27 بهمن ماه تعداد کل ثبت نام شدگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان لرستان 408 نفر بودند که از این تعداد با تغییر حوزه انتخابیه و جابج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 هزار رای اولی لرستان بهار سیاست را تجربه می کنند

68 هزار رای اولی لرستان بهار سیاست را تجربه می کنند