مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:562020-02-18سياسي

مشارکت بانوان در انتخابات زمینه ساز افزایش سهم آنها در تصمیم گیری‎های کلان


حضورحداکثری بانوان در انتخابات و حضور چشمگیر آنها در همه عرصه هلای مختلف نظام مانند نقش پررنگ در شکل گیری انقلاب، ایستادگی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نیز در راستای توسعه و پیشرفت ایران همه نشان از بلوغ فکری و سیاسی بانوان دارد که همراه نظام و پا به پای مردان مشارکت خود را در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی فرهنگی به نمایش گذاشته اند.

بانوان در زمینه توسعه سیاسی و رونق دادن به نشاط اجتماعی و مسایل فرهنگی نقش بسزایی در جامعه برعهده داشته و دارند و امروز در عرصه انتخابات همچون انتخابات های 40سال گذشته با خلق حماسه ای عظیم برگی زرین را در تاریخ پرافتخار بانوان اسیرانی ورق خواهند زد.

مردم در انتخابات براساس قانون حق تصمیم گیری در عرصه های مختلف کشور را دارند و بانوان نیز به عنوان بخشی از جامعه در آن سهیم هستند و پیگیری مشکلات بانوان ازطریق پارلمان بانوان امری ضروری است و غفلت و بی توجهی در خصوص مطالبات و خواسته های بانوان شاغل، خانه دار، بی سرپرست و یا بدسرپرست منجر به آسیب های جدی اجتماعی می شود.

در این دور از انتخابات حضور چهار بانو در جمع 35 نامزد انتخابات بیانگر آن است، که بانوان بیش از گذشته خواستار پیگیری مطالبات خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بانوان در انتخابات زمینه ساز افزایش سهم آنها در تصمیم گیری‎های کلان

مشارکت بانوان در انتخابات زمینه ساز افزایش سهم آنها در تصمیم گیری‎های کلان