مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:502020-02-18سياسي

رعایت رقابت سالم توسط کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ضروری است


رییس کل دادگستری استان قزوین بر لزوم رعایت رقابت سالم و اخلاق مداری توسط کاندیداهای مجلس شورای اسلامی استان قزوین تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی دادگستری استان صبح سه شنبه با حضور رییس کل دادگستری استان قزوین، مسئولان قضایی استان و کاندیداها در دادسرای عمومی و انقلاب تاکستان برگزار شد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در این نشست گفت: در انتخابات چهار اصل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت حائز اهمیت است.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: همه ما با تفاهم و همدلی جهت حفظ ارزشهای انقلاب و نظام و اجرای قانون و شرع گرد هم آمده ایم، تا به نقطه نظری مشترک به نفع کشور، استان و شهرستان برسیم.

وی ضمن دعوت کاندیداها به داشتن رقابت سالم و اخلاق مداری بیان داشت: از کاندیداها انتظار می رود از طرفداران خود بخواهند مطابق شرع، قانون، اخلاق و انصاف عمل کنند و نسبت به انجام هر گونه تخلف از سوی آنها اعلام بیزاری کرده و با آن برخورد نمایند.

رییس کل دادگستری استان به کاندیداهای حاضر در جلسه متذکر شد: عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهید، شما عهده دار مسئولیتی سنگین هستید و باید نسبت به گفتار و رفتار خود آگاه باشید و آنچه می گویید مستدل و مستند باشد چرا که همواره در معرض قضاوت مردم قرار دارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت رقابت سالم توسط کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ضروری است

رعایت رقابت سالم توسط کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ضروری است