مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:502020-02-18سياسي

رشد 30 درصدی ثبت نام ازدواج دانشجویی در استان مرکزی


دبیر ستاد ازدواج دانشجویی استان مرکزی گفت: سال گذشته 355 ازدواج دانشجویی و امسال 449 ازدواج در استان ثبت نام شده که نشان دهنده رشد 30 درصدی در این حوزه است.

- ایسنا/مرکزی دبیر ستاد ازدواج دانشجویی استان مرکزی گفت: سال گذشته 355 ازدواج دانشجویی و امسال 449 ازدواج در استان ثبت نام شده که نشان دهنده رشد 30 درصدی در این حوزه است.

حجت الاسلام مهدی مهدوی اطهر امروز بیست و نهم بهمن ماه در نشست خبری که به مناسبت برگزاری بیست و سومین جشن ازدواج دانشجویی در استان برگزار شد، اظهار کرد: جشن ازدواج دانشجویی در اراک روز چهارشنبه 30 بهمن ماه به طور همزمان با حضور 80 زوج از دانشگاه های اراک، علوم پزشکی، صنعتی و پیام نور در دانشگاه اراک برگزار می شود.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی استان مرکزی تصریح کرد: همچنین جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد با 68 زوج، یکم اسفندماه و مراسم دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تفرش ششم اسفندماه برگزار خواهد شد.

مهدوی بیان کرد: یک ویژه برنامه سفر به مشهد مقدس به صورت کاروانی و انفرادی برای این زوج ها در نظر گرفته شده که سفر انفرادی از دی ماه آغاز شده و تا پایان اسفند نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: همچنین 128 زوج روز یکم اسفندماه در قالب یک کارناوال دانشجویی از طریق قطار به مشهد سفر می کنند که در این سفر سه روزه کلاس ها و مشاوره های را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 30 درصدی ثبت نام ازدواج دانشجویی در استان مرکزی

رشد 30 درصدی ثبت نام ازدواج دانشجویی در استان مرکزی