مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:362020-02-18سياسي

احتمال وقوع سیلاب در پی فعالیت معدنی در ارتفاعات توچال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (سه شنبه 29 بهمن ماه) برگزار شد، - عضو شورای شهر تهران خواستار توقف فعالیت یک معدن در ارتفاعات توچال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (سه شنبه 29 بهمن ماه) برگزار شد، گفت: معدن سنگ سبز واقع در کوی فراز در منطقه 2 شهرداری تهران دوباره فعال شده و بیم آن می رود که فعالیت این معدن موجب تشدید تخریب کوهستان شود و در ایام بارندگی خطر سیلاب را برای ساکنان مناطق پایین دست خود ایجاد کند.

وی افزود: ارتفاعات توچال جنوبی به عنوان یکی از نماد های مهم میراث طبیعی تهران از گذشته تحت حفاظت شهرداری تهران به عنوان حریم شمالی پایتخت بوده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه فعالیت یک معدن در ارتفاعات توچال جنوبی موجب نگرانی شده است، تصریح کرد: بیم آن می رود که فعالیت این معدن تخریب کوهستان را تشدید کند و در زمان بارندگی احتمال وقوع سیلاب را قوت بخشد.

حسینی میلانی گفت: بر همین اساس به شهرداری تهران تذکر می دهم در اسرع وقت و با همکاری محیط زیست فعالیت معدن مذکور را در ارتفاعات توچال متوقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع سیلاب در پی فعالیت معدنی در ارتفاعات توچال

احتمال وقوع سیلاب در پی فعالیت معدنی در ارتفاعات توچال