مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:302020-02-18اقتصادي

دکل سوم را تا شهریورماه سال 99 تحویل می دهیم


رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به ساخت و تحویل 2 دکل به شرکت ملی حفاری ایران گفت: امیدواریم دکل سوم را تا شهریور ماه سال آینده تحویل دهیم.

- ایسنا/خوزستان رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به ساخت و تحویل 2 دکل به شرکت ملی حفاری ایران گفت: امیدواریم دکل سوم را تا شهریور ماه سال آینده تحویل دهیم.

حمیدرضا طیبی امروز، 29 بهمن در آیین افتتاح و راه اندازی دکل 72 فتح ساخت جهاد دانشگاهی در اهواز اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی جهاد، تولید فناوری برای صنایع کشور است و در این زمینه از ابتدای کار، صنعت نفت ایران را به عنوان زمینه فعالیت خود انتخاب و در این بخش ورود کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: جهاددانشگاهی در بخش های مختلف توان بسیار خوبی دارد و در این راستا اقدامات بسیار خوب و گام های اساسی برداشته است.

رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به بحث ساخت دکل های حفاری توسط این سازمان عنوان کرد: در ابتدا قرار شد ساخت 5 دکل را انجام دهیم و در نهایت این قرارداد منتج به ساخت 3 دکل شد.

طیبی بیان کرد: با توجه به شرایطی که وجود دارد مجبور هستیم با انتقال فناوری نسبت به ساخت دکل ها اقدام کنیم و اکنون انتقال دانش در بحث ساخت دکل به طور کامل انجام شده است.

وی ادامه داد: اکنون صاحب دانش طراحی دکل هستیم و در این زمینه 45 درصد از دکل ها ساخت داخل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکل سوم را تا شهریورماه سال 99 تحویل می دهیم

دکل سوم را تا شهریورماه سال 99 تحویل می دهیم