مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:302020-02-18حوادث

امداد رسانی به 93 نفر گرفتار در کولاک در 3 شهرستان آذربایجان غربی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی به 93 نفر گرفتار شده در کولاک در 48 ساعت گذشته خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی به 93 نفر گرفتار شده در کولاک در 48 ساعت گذشته خبرداد.

سعید رهبر سوره در گفت و گو با ایسنا با اشاره به امدادرسانی های این ارگان به گرفتارشدگان در برف و کولاک طی 48 ساعت گذشته افزود: پایگاههای امداد نجات بین شهری جمعیت هلال احمر استان در شهرستانهای میاندوآب، اشنویه و مهاباد توانستند به 42 خودروی گرفتار شده در برف و کولاک به استعداد 93 نفر امدادرسانی کنند.

وی ادامه داد: پایگاه کله گاوی شهرستان مهاباد از عصر روز دوشنبه 28 بهمن با شروع برف و کولاک و مسدود شدن مسیر مهاباد به سردشت محور کله گاوی به 18 نفر از گرفتار شدکان در برف و کولاک در پایگاه اسکان دادند.

رهبر تصریح کرد: اکیب امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری شهرک صنعتی سلماس نیز نسبت به انتقال زن باردار از روستای کوزه رش از توابع کوهسار که 50 کیلومتری سلماس و صفر مرزی قرار گرفته بود به کمک نیروهای درمانی شبکه بهداشت شهرستان سلماس نیز اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خاطر نشان کرد: با اغاز بارشها از شب یکشنبه 27 بهمن ماه 10 خودروی کمک دار، 13 آمبولانس، 7 ست نجات به استعداد 83 نفر امدادگر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی به 93 نفر گرفتار در کولاک در 3 شهرستان آذربایجان غربی

امداد رسانی به 93 نفر گرفتار در کولاک در 3 شهرستان آذربایجان غربی