مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:262020-02-18سياسي

کنسرت های تبلیغاتی کاندیداها بازار شوهای انتخاباتی گرم است


خبرگزاری مهر - گروه استان ها، رضا زرگر: انتخابات با هدف انتخاب افراد برتر و شایسته با افکار متفاوت در جهت آبادانی و توسعه کشور انجام می شود.

در این بین افرادی که مورد تأیید شورای نگهبان و سایر نهادهای نظارتی هستند بعد از دریافت مجوزهای حضور در انتخابات به میان مردم می آیند و از برنامه ها و افکار خود سخن می گویند تا مردم یک جامعه با انتخاب فرد اصلح بهترین را راهی کرسی های مجلس، شوراهای شهر و روستا و یا بهارستان کنند.

در دوره یازدهم انتخابات مجلس اما تبلیغات انتخاباتی کاندیداها با رویکرد و تغییر کاملاً محسوسی انجام می گیرد.

در حوزه انتخابیه بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و ابوموسی، کاندیداها به خصوص در شهر بندرعباس کنسرت های تبلیغاتی را با استفاده از خوانندگان مطرح جوان پسند کشور را جایگزین پاسخگویی به مردم کرده اند.

بندهادر کنار حضور خواننده های مطرح، فستیوال های انتخاباتی در شهر بندرعباس را دگرگون کرده است و کاندیداها با طرح خوانندگان سعی در جلب احساسات مردم به جای اغنای افکار منطقی کرده اند و سعی دارند در این عرصه از هم پیشی بگیرند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس در شهر بندرعباس بیشتر به رقابت بهتر برگزار کردن کنسرت ها و آوردن خوانندگان اسم و رسم دار تر نسبت به هم کرده اند و ناگفته پیداست که شرکت های تبلیغاتی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت های تبلیغاتی کاندیداها بازار شوهای انتخاباتی گرم است

کنسرت های تبلیغاتی کاندیداها بازار شوهای انتخاباتی گرم است