مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-18سياسي

نقض قانون توسط قانون گذاران احتمالی آینده!


اگرچه از چندی پیش تبلیغات داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شبکه های مجازی شروع شده است ولی با آغاز رسمی زمان تبلیغات کاندیداها متاسفانه از اولین ساعات شروع انتخابات در سطح شهر شاهد بی قانونی برخی داوطلبین هستیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی اگرچه از چندی پیش تبلیغات داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شبکه های مجازی شروع شده است ولی با آغاز رسمی زمان تبلیغات کاندیداها متاسفانه از اولین ساعات شروع انتخابات در سطح شهر شاهد بی قانونی برخی داوطلبین هستیم.

چرا که برخی داوطلبین با چسباندن پوسترها و عکس های خود بر درو دیوار، جداول و تیرهای چراغ برق چهره زشتی به شهر داده اند.

طبق قانون چسباندن آگهی های تبلیغاتی برروی ایستگاه های اتوبوس، تابلو ها و اِلمان های شهری ممنوع بوده و هواداران کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نباید اقدام به چسباندن تبلیغات برروی این تابلوها کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسی زاده یکی از شهروندان ارومیه در گفت وگو باایسنا افزود: تبلیغات کاغذی که در سطح شهر انجام می شود هیچ تاثیری در شناخت و آگاهی مردم ندارد.

وی با اشاره به اینکه اگرتبلیغات کاغذی در مکان هایی که شهرداری مشخص کرده انجام شود قانون مندی داوطلبان را نشان می دهد، تصریح کرد: عدم چسباندن پوستر های تبلیغاتی بردر و دیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض قانون توسط قانون گذاران احتمالی آینده!

نقض قانون توسط قانون گذاران احتمالی آینده!