مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-18سياسي

توجه به مشترکات مذاهب اسلامی راه عزت مسلمانان است


راه نجات، سربلندی، عزت مسلمانان همان راهی است که بر نقاط مشترک مذاهب اسلامی توجه دارد.

- مشهد - تولیت آستان قدس رضوی گفت: راه نجات، سربلندی، عزت مسلمانان همان راهی است که بر نقاط مشترک مذاهب اسلامی توجه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان که در تالار شهید حاج قاسم سلیمانی حرم مطهر رضوی انجام شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت اظهار کرد: ما سردار شهید سلیمانی را یکی از مصادیق آیه شریفه إِنَّ اَلَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا اَلصّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ اَلرَّحْمنُ وُدًّا می دانیم.

تولیت آستان قدس رضوی به برخی از ویژگی های شخصیتی سردار جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: شهید سلیمانی حقیقتاً خداباور بود و به نصرت الهی باور داشت، عمل صالح این شهید والامقام از بهترین اعمال بود که توانست شر داعش ساخته آمریکا، صهیونیسم و مرتجعین منطقه را کم کند.

وی با بیان اینکه آمریکای جنایت کار تصور می کرد با شهادت این سردار دلاور می تواند راه مقاومت را به بن بست برساند، خاطرنشان کرد: دشمنان غافل از این هستند که ما به این آیه شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مشترکات مذاهب اسلامی راه عزت مسلمانان است

توجه به مشترکات مذاهب اسلامی راه عزت مسلمانان است