مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-18فرهنگي

تدوین برنامه های راهبردی فرهنگ و هنر با تحلیل گام دوم انقلاب


«تحلیل مضمونی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تدوین برنامه های راهبردی فرهنگ و هنر» از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.

- تحلیل مضمونی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تدوین برنامه های راهبردی فرهنگ و هنر از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی با اتکا بر آینده انگاری، تصویری از آینده و چشم انداز جمهوری اسلامی را با تحلیلی از گذشته ارائه می کند، تلاش می کند در مسیر ایجاد فهم و درک مشترک از مفاد آن با استفاده از روش تحلیل مضمونی و نیز تدوین اهداف و برنامه های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب مأموریت ها و تکالیفی که این بیانیه مقرر می دارد، گام بردارد.

تحلیل مضمونی بیانیه ، ابتدا به فرصت های موجود و زمینه ساز تحقق برنامه های راهبردی هفت گانه اشاره می کند که خودآگاهی و باورهای انقلابی ، ظرفیت ها و فرصت های ملی و امید به عنوان کلیدی ترین توصیه برای مقابله با تبلیغ علیه انقلاب را شامل می شود.

سپس با پرداختن به برنامه هفت گانه علم و پژوهش، اخلاق و معنویت، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی و تشریح آن ها، اهداف کلان را تبیین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه های راهبردی فرهنگ و هنر با تحلیل گام دوم انقلاب

تدوین برنامه های راهبردی فرهنگ و هنر با تحلیل گام دوم انقلاب