مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-18سياسي

هشدار در مورد فعالیت دوباره معدن سنگ در ارتفاعات توچال


عضو شورای شهر تهران نسبت به فعالیت معدن سنگ سبز در کوی فراز و ارتفاعات جنوبی توچال هشدار داد و گفت: بی توجهی به این موضوع سبب وقوع سیلاب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، آرش حسینی میلانی در تذکری که در یکصد و نود و نهمین جلسه شورای شهر تهران مطرح کرد، اظهار داشت: ارتفاعات توچال جنوبی یکی از نمادهای میراث طبیعی تهران است و از قدیم تحت حفاظت شهرداری بوده است.

  وی بیان داشت: اگر در حال حاضر به اعضای شورای شهر و شهردار تهران اعلام کنند که در ارتفاع 2 هزار متری شهر تهران قرار است معدن سنگی به وسعت 12 هکتار ساخته شود، قطعا همه مخالفت می کنند.

وی گفت: ولی اکنون معدن سنگ سبز در کوی فراز در منطقه 2 تهران دوباره فعال شده و نگران هستیم که فعالیت آن سبب تخریب کوهستان شود.

از طرفی در زمان بارندگی، خطر سیلاب به همراه خواهد داشت.

  این عضو شورای شهر تهران گفت: در این منطقه دو آبراهه و 14 سازه رسوبگیر وجود دارد و فعالیت معدن سنگ سبز سبب آسیب به این سازه ها خواهد شد.

  میلانی خاطرنشان کرد: به شهرداری تهران تذکر می دهم هر چه سریع تر ضوابط قانونی حفاظت از حریم شهر تهران را با همکاری اداره کل محیط زیست انجام دهد که عملیات معدن کاری متوقف و گزارش دقیقی به ما در شورای شهر ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار در مورد فعالیت دوباره معدن سنگ در ارتفاعات توچال

هشدار در مورد فعالیت دوباره معدن سنگ در ارتفاعات توچال