مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-18فرهنگي

کودکان به خاطر روح بزرگشان در هنر جسورند


آمنه محسنی، بانوی نقاش شیرازی که اعتقاد دارد نگاه کودکان نسبت به هنر خاص است و آنان در بروز دادن هنرشان، نسبت به بزرگسالان، جسورترند، گفت: نقاشی های کودکان را ببینید؛ - ایسنا/فارس آمنه محسنی، بانوی نقاش شیرازی که اعتقاد دارد نگاه کودکان نسبت به هنر خاص است و آنان در بروز دادن هنرشان، نسبت به بزرگسالان، جسورترند، گفت: نقاشی های کودکان را ببینید؛ جسورانه، آنچه را در ذهن دارند روی کاغذ می آورند و انسان صداقت را در آن احساس می کند.

آمنه محسنی، هنرمند نقاشی که نمایشگاه آثارش را در نگارخانه تاروپور برپا کرده است، در گفت و گو با ایسنا، تاکید کرد که مجموعه آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه، تجربیات بیش از دو سال گذشته و برگرفته از طبیعت پیرامونی است.

او که به گفته خودش سبک مدرن نقاشی را دنبال می کند در این نمایشگاه به دنبال بیانی ست که تاثیر آزاد رنگ را به هیچ وجه محدود نکند، محسنی گفت: مجموعه ی آثاری که مشاهده می کنید در واقع تجربیاتی است که طی دوسال و اندی داشتم؛ از ابتدا تا الان؛ در بین آن کلاژ و کارهای امپرسیونیست دیده می شود که برگرفته از طبیعت پیرامون هستند.

این هنرمند درباره ی متنی که در ورودی نمایشگاهش نصب و در آن به تلاشش برای دست یابی به بیانی خاص از راه دنبال کردن دنیای کودکانه اشاره کرده بود، توضیح داد: نگاه کودکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان به خاطر روح بزرگشان در هنر جسورند

کودکان به خاطر روح بزرگشان در هنر جسورند