مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:362020-02-18سياسي

19 برنامه ویژه داوطلبان هلال احمر در استان سمنان اجرا شد


معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان از اجرای 19 برنامه از 21 دی لغایت 20 بهمن ماه در این جمعیت خبر داد و گفت: کمک به محرومان و نیازمندان جامعه مهم ترین رویکرد این برنامه ها است.

- ابراهیم احسانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه از 21 دی لغایت 20 بهمن ماه سال جاری 19 برنامه ویژه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان برگزارشده است، ابراز داشت: هم زمان با فراخوان جذب کمک های مردمی در بروز سیل در استان های جنوب و جنوب شرقی کشور 25 پایگاه ثابت توسط هشت شعبه سیار دایر و 120 داوطلب برای امدادرسانی اعلام آمادگی کردند.

وی از استقرار 25 صندوق ثابت و 31 صندوق سیار در سطح استان خبر داد و افزود: در قالب واریز به صندوق ها، فیش های تحویلی و شش دستگاه پوز درمجموع یک میلیارد و 432 میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری و هم زمان کمک های غیر نقدی نیز به مناطق سیل زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

بهره مندی 241 نفر از کاروان سلامت معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان از انجام 448 فراخوان تخصصی در سطح استان برای کمک به سیل زدگان سیستان بلوچستان خبر داد و ابراز داشت: در این فراخوان با تمامی ادارات استان در دو نوبت، هیئت امنای مساجد، نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی کشاورزی، نظام پزشکی، کارخانه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی (شرکت شهرک های صنعتی)، مدیریت خط لوله و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 برنامه ویژه داوطلبان هلال احمر در استان سمنان اجرا شد

19 برنامه ویژه داوطلبان هلال احمر در استان سمنان اجرا شد