مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-18سياسي

1000 بازرس از آرای کرمانشاهیان حراست می کنند/ تخلف حاد انتخاباتی نداشته ایم


رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه از فعالیت و حضور بیش از هزار بازرس در پای صندوق های اخذ رای استان جهت حفاظت و حراست از آرای مردم خبر داد.

- 1000 "بازرس" از آرای کرمانشاهیان حراست می کنند/ تخلف حاد انتخاباتی نداشته ایم ایسنا/کرمانشاه رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه از فعالیت و حضور بیش از هزار بازرس در پای صندوق های اخذ رای استان جهت حفاظت و حراست از آرای مردم خبر داد.

افشین کریمی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه وظیفه اصلی هیات بازرسی انتخابات صیانت و حراست از آرای مردم است، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند رای مردم حق الناس است و باید تمام تلاشمان را بکار گیریم تا از این حق الناس حراست و حفاظت کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای انتخابات بر عهده ستاد انتخابات است، گفت: در کنار ستاد انتخابات، هیات بازرسی انتخابات مسئولیت صیانت و سلامت انتخابات را برعهده دارد و موظف به شناسایی تخلفات انتخاباتی و ارجاع آنها به مراجع قانونی است.

کریمی گفت: هیات بازرسی انتخابات استان در جهت حراست و حفاظت هرچه بیشتر از آرای مردم و نیز پیشگیری از تخلفات انتخاباتی ارتباط تنگاتنگی با هیات نظارت استان و نیز ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 بازرس از آرای کرمانشاهیان حراست می کنند/ تخلف حاد انتخاباتی نداشته ایم

1000 بازرس از آرای کرمانشاهیان حراست می کنند/ تخلف حاد انتخاباتی نداشته ایم