مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:162020-02-18بين الملل

روسیه و ترکیه گشت زنی مشترک در شمال سوریه را از سرگرفتند


به دنبال توقف گشت زنی مشترک نظامیان ترکیه و روسیه در مناطق شمالی سوریه، مسکو از گشت زنی مجدد نیروهای خود و آنکارا در این منطقه خبر داد.

- به دنبال توقف گشت زنی مشترک نظامیان ترکیه و روسیه در مناطق شمالی سوریه، مسکو از گشت زنی مجدد نیروهای خود و آنکارا در این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، وزارت دفاع ترکیه شامگاه دوشنبه اعلام کرد که نیروهای مسکو و آنکارا گشت زنی مشترک در شمال سوریه را پس از حدود دو هفته توقف آن از سوی ترکیه از سر گرفتند.

طبق اعلام وزارت دفاع روسیه، نشست مقامات روسیه و ترکیه در مسکو برای دستیابی به یک توافق در استان ادلب همچنان ادامه دارند.

در همین راستا، عامر لافی خبرنگار الجزیره در استانبول گزارش داد که تا بدین لحظه ترکیه هیچگونه واکنش رسمی به اعلام از سرگیری گشت زنی های مشترک از سوی مسکو نداشته است.

وی افزود: مقامات ترکیه پیشتر نیز توقف گشت زنی های مشترک با روسیه در شمال سوریه را اعلام نکرده و حتی چند روز پیش آن را تکذیب کرده بودند.

عامر لافی در ادامه تصریح کرد که مذاکرات روسیه – ترکیه در مسکو حول محور حل وضعیت ادلب سوریه امروز (سه شنبه) نیز ادامه خواهد یافت.

خبرنگار الجزیره در استانبول پیش از این گفته بود که مقامات آنکارا در اعتراض به کشته شدن سربازانشان در جریان حمله به مراکز دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه و ترکیه گشت زنی مشترک در شمال سوریه را از سرگرفتند

روسیه و ترکیه گشت زنی مشترک در شمال سوریه را از سرگرفتند