مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:152020-02-18سياسي

آغاز بررسی لایحه بودجه 99 شهرداری از یکشنبه آینده


رییس شورای اسلامی شهر تهران ، جزییات جلسه هم اندیشی صبح سه شنبه اعضای شورا را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن هاشمی، در حاشیه جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات جلسه هم اندیشی برخی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری، گفت: موضوع اصلی این جلسه مسئله بودجه بود و در مورد درآمدهای شهرداری مباحثی مطرح شد.

وی افزود: یکشنبه هفته آینده بودجه شهرداری در دستورکار قرار می گیرد و پس از آن تبصره ها، هزینه ها و مصارف شهرداری مطرح خواهد بود و جلسه شورا صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد تا به نتیجه نهایی برسیم.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: در جلسه صبح امروز حامد مظاهریان معاون شهردار تهران و تیم کارشناسی آن حضور یافته بودند و عدد بودجه از 30 هزار میلیارد تومان به 31 هزار و 200 میلیارد تومان پیشنهاد شد که برخی از اعضا مخالف این مسأله و برخی موافق آن بودند.

هاشمی با اشاره به اینکه برخی از حاضران در جلسه به تحقق پذیری آیتم های درآمدی شهرداری اعتراض داشتند، گفت: جلسه امروز در مورد بودجه به نتیجه نرسید و مباحث اصلی و نهایی هفته آینده مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود شهرداری قرار است بیشترین درآمد خود را از عوارض تأمین کند، گفت: این چنین نیست ولی باید توجه داشته باشیم در کشور ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بررسی لایحه بودجه 99 شهرداری از یکشنبه آینده

آغاز بررسی لایحه بودجه 99 شهرداری از یکشنبه آینده