مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:052020-02-18سياسي

حواشی تبلیغات در خوزستان از کباب خوری تا توزیع تنباکو


خبرگزاری مهر؛ گروه استان ها- علی نواصر: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حال رسیدن به روز سرنوشت ساز است و کاندیداهای انتخاباتی که از ماه ها قبل خانه به خانه و مراسم به مراسم را رفته اند تا روز دوم اسفندماه بتوانند سهم بیشتری از رأی صندوق های رأی را به خود اختصاص دهند، این روزها هر آنچه در توان دارند را رو کرده اند تا بتوانند به عنوان نماینده حوزه انتخابیه خود بر صندلی سبز بهارستان تکیه بزنند و چهار سال برای این کشور قانون بنویسند.

در روزهای تبلیغات در هر دوره شاهد بروز و ظهور چهره هایی متفاوت و اقداماتی عجیب از سوی برخی کاندیداهای انتخاباتی هستیم که این امر با واکنش های مثبت و منفی بی شماری در جامعه و در بین مردم حوزه های انتخابیه مواجه می شود.

برای نمونه این دوره مردم واکنش منفی قابل توجهی در شبکه های اجتماعی به تبلیغات بنری و پوستری نامزدها داشته اند چرا که این نوع تبلیغات چهره شهرها را به کلی مخدوش کرده است و برخی از آنها به گونه ای است که شاید ماه ها و سال ها باید بگذرد تا از در و دیوار شهر محو شوند.

غیراخلاقی ترین نوع تبلیغات چسباندن پوسترها با چسب مخصوص بر روی درهای منازل مردم شاید غیراخلاقی ترین نوع تبلیغات در خوزستان باشد که اعتراض فراوانی از سوی مردم به همراه داشته است و هزینه هایی برای مردم در پی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی تبلیغات در خوزستان از کباب خوری تا توزیع تنباکو

حواشی تبلیغات در خوزستان از کباب خوری تا توزیع تنباکو