مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:462020-02-18سياسي

مشارکت در تعیین سرنوشت کشور با شور و اشتیاق رای اولی ها


با برگزاری همزمان 2 انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری (در برخی از استان ها) و اینکه قطار انتخابات به ایستگاه پایانی خود نزدیک می شود، شور سیاسی و خلق حماسه در آحاد جامعه را حکمفرما کرده و منجر به یک شور سیاسی همراه با هیجان و شوق در قشر نوجوان شده است.

جوانان رای اولی کنگاوری نخستین حضور خود را برای ایفای نقش درعرصه سیاسی و اجتماعی کشورشان را تجربه می کنند و با شور و شوق وصف ناپذیری به پای صندوق های رای می آیند.

آنان با الگوگیری از شهیدان نوجوان و قهرمان دیار خود همچون عباس قارلقی و محمد عنبری که روزی در دفاع از این سامان تاریخ ساز شدند، حماسه ای به رنگ حضور و به رخ کشیدن اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان خلق خواهند کرد.

طلیعه بلوغ سیاسی رای اولی ها است یکی از رای اولی های کنگاوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در انتخابات های گذشته نقش تماشاچی را داشتم اما این انتخابات طلیعه بلوغ سیاسی ما رای اولی ها شکل گرفت.

محمد صادق خمیس آبادی متولد سال 1379 افزود: روز انتخابات همراه با خانواده ام به پای صندوق های رای می آیم و در سرنوشت کشورم به عنوان ادای یک تکلیف شرکت می کنم و ما رای اولی با تجربه اولین رای خود عرصه مشارکت حداکثری را رونق می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در تعیین سرنوشت کشور با شور و اشتیاق رای اولی ها

مشارکت در تعیین سرنوشت کشور با شور و اشتیاق رای اولی ها