مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:152020-02-18سياسي

بذرپاش: مجلسی مناسب با «گام دوم» انقلاب بسازیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد بذرپاش شامگاه دوشنبه در جمع هواداران ابوالقاسم جراره یکی از کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز هرمزگان اظهار کرد: صحبت کردن در این شب ها و روزها که هر کلام آن مسئولیتی سنگینی را بر عهده آدمی می گذارد، بسیار سخت است و کسانی که من را می شناسند به خوبی می دانند که پایم کمتر به این مجالس باز می شود اما امروز آمده ام تا بگویم که رای شما به گزینه امشب، هر گناهی در جایگاه نمایندگی کند بر دوش من است و هر نیکی اش نیز صوابی بر پدر و مادر من خواهد بود.

وی افزود: 41 سال از انقلاب اسلامی مردم ایران می گذرد و بیش از 70 درصد جمعیت امروز متولد بعد از انقلاب هستند و پیران جمع ما (خالقان انقلاب اسلامی) در بسیاری بخش ها، پاسخ های خوب و قانع کننده ای برای جوانان در خصوص دوگانه های ایجاد شده در کشور ندارند.

این فعال سیاسی ادامه داد: قرارمان این دوگانه های درست شده نبود؛ قرارمان این نبود که مردم ما در شهرها حاشیه نشین شده و گرفتار فقر و بیکاری و تبعیض باشند.

قرارمان این نبود که چهره فقر بر صورت کشور بماند.

بذرپاش با بیان این که جوانان امروز حق دارند که از خالقان انقلاب سوال کنند چه شد که به این جا رسیدیم، اظهار کرد: ایراد از انقلاب نبود چرا که امام و رهبری نقطه افقی را نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: مجلسی مناسب با «گام دوم» انقلاب بسازیم

بذرپاش: مجلسی مناسب با «گام دوم» انقلاب بسازیم