مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:052020-02-18سياسي

مجلس آینده هرچه قوی تر باشد آرامش مردم بیشتر خواهد بود


مجلس و نمایندگان منتخب آینده هر چه قوی تر باشند، مشکلات کمتر بوده و مردم آرامش بیشتری خواهند داشت.

- حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، در گفتگو با خبرنگار مهر ، ابراز داشت: انتخابات، مظهر اراده ملت است و روی همین اهمیت، امام خمینی (ره) می فرمودند مجلس عصاره همه فضائل ملت است و رهبر انقلاب اسلامی نیز می فرمایند مجلس شورای اسلامی یک مرکز اساسی و تعیین کننده برای انقلاب است و همه سررشته های امور به مجلس شورای اسلامی برمی گردد.

وی افزود: مجلس تراز انقلاب اسلامی و مطابق شأن مردم، مجلسی است که بازوی کارآمد نظام و رهبری برای حل مشکلات و مسائل مهم و اساسی کشور و دردآشنای مردم و توانمند به رفع نیازهای مردم و کشور باشد.

امام جمعه مرند تاکید کرد: مردم ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی، تاکنون ده ها بار در انتخابات شرکت کرده و نتیجه آن را دیده اند و هرچه مجلس و منتخبان قوی تر بودند، در آن دوره مشکلات کمتر بوده و آرامش مردم بیشتر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده عنوان کرد: مردم ایران امروز به جایگاه واقعی خود در این پیچ تاریخی آشنا هستند و با بهترین وجه و با استفاده از ضعف و قوت گذشته در انتخابات حضور پیدا کرده و این مرکز بزرگ و اساسی و مهم نظام را قدرتمندتر و توانمندتر انتخاب خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس آینده هرچه قوی تر باشد آرامش مردم بیشتر خواهد بود

مجلس آینده هرچه قوی تر باشد آرامش مردم بیشتر خواهد بود