مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:002020-02-18سياسي

فارس من/یک مسوول: احداث پایانه مسافربری سریش آباد سال آینده آغاز می شود


براساس مصوبه شورای شهر، یک قطعه زمین 3.

5 هکتاری برای احداث پایانه مسافربری در این شهر در نظر گرفته شده که سال آینده عملیات اجرای آن آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، خبرگزاری فارس سامانه ای برای پیگیری سوژه های مردمی راه اندازی کرد که در این سامانه دغدغه و مسائل مردمی ثبت می شود و خبرنگاران این رسانه تا حصول نتیجه آن را پیگیری و اطلاع رسانی خواهند کرد.

سوژه ای با عنوان چرا شهر سریش آباد پایانه مسافربری ندارد؟ در خبرگزاری فارس استان کردستان ثبت شد و مردم خواستار پیگیری آن توسط خبرنگاران این رسانه شدند.

شهردار سریش آباد در ارتباط با این موضوع به خبرنگار فارس در قروه گفت: چندین سال است یک پایانه قدیمی مسافربری برون شهری در مرکز شهر سریش آباد احداث شده که دارای امکانات مناسبی مانند سالن انتظار و سرویس بهداشتی است.

سیدحسن رضوی افزود: سریش آباد در مسیر چند شهر دیگر مانند بیجار و زنجان قرار دارد که خودروهای مسافربری زیادی از آن تردد می کنند از این رو مسافران سریش آبادی ترجیح می دهند برای تردد به پایانه نروند و از این مسیر به مقصد خود سفر کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: به دلیل قرارگیری پایانه مسافربری فعلی سریش آباد در بافت مسکونی، این ملک دارای قیمت بالایی برای ساخت و ساز است و از طریق مزایده در آینده نزدیک این محوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من/یک مسوول: احداث پایانه مسافربری سریش آباد سال آینده آغاز می شود

فارس من/یک مسوول: احداث پایانه مسافربری سریش آباد سال آینده آغاز می شود