مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:002020-02-18سياسي

کمیسیون اقتصادی شورای اطلاع رسانی استان همدان منسجم تر عمل کند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: کمیسیون اقتصادی شورای اطلاع رسانی استان همدان باید منسجم تر عمل کرده و گزارش اقدامات انجام شده را به مردم ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظاهر پور مجاهد عصر دوشنبه در کمیسیون اقتصادی شورای اطلاع رسانی استان همدان با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی باید در اطلاع رسانی منسجم تر عمل کند، گفت: دستگاه های اجرایی نیز باید همکاری لازم در زمینه اطلاع رسانی را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون اقتصادی باید در زمینه ارسال گزارش عملکرد خود به روابط عمومی استانداری، همکاری بیشتری داشته باشند، اضافه کرد: روابط عمومی استانداری همدان بر اساس گزارش عملکرد، دستگاه های اجرایی، را می سنجد و اعضای کمیسیون باید گزارش عملکردهای خود را قبل از ارسال، دسته بندی کنند تا مؤثر باشند.

پور مجاهد با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی موجود، اعضای کمیسیون اقتصادی باید اقدامات صورت گرفته نهادهای خود را به اطلاع عموم برسانند، گفت: طبق سند تدوین شده، اطلاع رسانی امر مهمی است و از این طریق مردم در جریان اقدامات مدیران دستگاه های اجرایی قرار می گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیز با بیان اینکه عملکرد مدیران همدان زیر ذره بین است، گفت: ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون اقتصادی شورای اطلاع رسانی استان همدان منسجم تر عمل کند

کمیسیون اقتصادی شورای اطلاع رسانی استان همدان منسجم تر عمل کند