مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 04:502020-02-18اجتماعي

ثبت نام 30 هزار متقاضی سفرهای نوروزی عتبات/هزینه اعزام ها


بیش از 30 هزار نفر از متقاضیان سفرهای نوروزی عتبات در سامانه مربوطه ثبت نام اولیه انجام داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رضا رشیدیان افزود: از این تعداد حدود 20 هزار نفر برای سفر زمینی به عتبات و حدود 10 هزار نفر هم برای سفرهای هوایی نوروزی ثبت نام کردند.

وی افزود: نتایج ثبت نام اولیه 29 بهمن طی قرعه کشی انجام می شود و زمان اعزام زائران نوروزی عتبات تعیین و به آنان اعلام خواهد شد.

رشیدیان با بیان اینکه طی ماههای گذشته با وجود شرایط خاص عراق اعزام زائران به عتبات متوقف نشده بود، عنوان کرد: سفرهای عتبات به صورت هوایی به مقصد شهر نجف از آنجا به کربلا، کاظمین و سامرا و دوباره به نجف انجام می گرفت.

وی افزود: امروز نیز با توجه به امنیت پایدارتری که در کشور عراق به واسطه خون شهدایی همانند سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس ایجاد شده و همچنین با توجه به بررسی ها و مجوزهایی که دریافت شده است، ثبت نام برای اعزام های زمینی هم آغاز شد و از 16 تا 25 بهمن ماه از متقاضیان ثبت نام شدند.

اعزام زمینی زائران عتبات از 27 بهمن کلید خورد وی تصریح کرد: از 27 بهمن دوباره اعزام های زمینی عتبات فعلاً فقط از طریق مرز مهران از سر گرفته شده و امید است به زودی از سایر مرزهای زمینی هم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 30 هزار متقاضی سفرهای نوروزی عتبات/هزینه اعزام ها

ثبت نام 30 هزار متقاضی سفرهای نوروزی عتبات/هزینه اعزام ها