مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 04:102020-02-18اقتصادي

راه اندازی «شبکه بازار» برای معرفی محصولات جوانان توسط وزارت جوانان


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از آغاز به کار «شبکه بازار» برای عرضه تولیدات جوانان کشور خبر داد گفت: راه اندازی این شبکه از مهاجرت جوانان به ویژه جوانان روستایی برای یافتن بازار عرضه کالاهایشان جلوگیری می کند.

- راه اندازی شبکه بازار برای معرفی محصولات جوانان توسط وزارت جوانان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از آغاز به کار شبکه بازار برای عرضه تولیدات جوانان کشور خبر داد گفت: راه اندازی این شبکه از مهاجرت جوانان به ویژه جوانان روستایی برای یافتن بازار عرضه کالاهایشان جلوگیری می کند.

محمدمهدی تندگویان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی اشتغال جوانان عدم دسترسی به فضایی برای عرضه خدمات و محصولات، معرفی خودشان و شناسایی افرادی متقاضی است، افزود: این مشکلات باعث بخشی از مهاجرت جوانان از روستاها به شهرها شده است، چراکه آنها امکان دسترسی به بازار برای عرضه خدماتشان را ندارند.

وی با بیان اینکه این مشکل یکی از مشکلات فراگیر برای کل جوانان کشور است، اظهار کرد: بسیاری از جوانان تولیدات و دستاوردهایی دارند که می خواهند آنها را عرضه کنند و شناخته شوند، به همین دلیل یک سال پیش جوانان ایلام این ایده را مطرح کردند که می توانند اپلیکیشنی را طراحی کنند که این مشکل را برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «شبکه بازار» برای معرفی محصولات جوانان توسط وزارت جوانان

راه اندازی «شبکه بازار» برای معرفی محصولات جوانان توسط وزارت جوانان