مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 03:152020-02-17اقتصادي

تولید 80 هزار تن ورق برای پروژه خط انتقال نفت گوره به جاسک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا امین ابراهیمی دوشنبه شب در حاشیه بازدید وزیر نفت از خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان و بهره برداری از فاز نهایی آزمایشگاه خوردگی اظهار داشت : بخشی از تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت و گاز در سال های گذشته از خارج وارد می شدکه تحریم های ظالمانه اگرچه تا اندازه ای به صنایع کشور فشار وارد آورد اما به فرصتی برای رشد و خودکفایی تبدیل شد.

وی افزود: بومی سازی تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت و گاز تنها بخشی از پیشرفت هایی است که پس از تحریم ها در سایه اقتصاد مقاومتی محقق شد .

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: ساخت و بومی سازی محصولات مورد نیاز صنایع نفت و بکارگیری آن در پروژه هایی نظیر خط انتقال نفت خام گوره به جاسک ، ضمن تحقق شعار ما می توانیم ، از خروج قابل توجهی ارز از کشور نیز جلوگیری کرده است.

وی تصریح کرد : تعامل و همکاری شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد اکسین و لوله سازی اهواز در اجرای این پروژه بزرگ گامی موثر در راستای تحقق شعار سال و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

ابراهیمی اظهار داشت: همچنین آزمایشگاه خوردگی به عنوان بزرگترین آزمایشگاه کشور یکی از الزامات طرح گوره به جاسک بود که به همت نیروهای متخصص و جوان داخلی راه اندازی شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 80 هزار تن ورق برای پروژه خط انتقال نفت گوره به جاسک

تولید 80 هزار تن ورق برای پروژه خط انتقال نفت گوره به جاسک