مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 01:502020-02-17سياسي

استقبال خوب اساتید از فرصت های شغلی


اخیراً در هیات رییسه دانشگاه تصمیم گرفته ایم اساتیدی که علاقمند به حضور در فرصت های مطالعاتی هستند را به صورت مرخصی بدون حقوق ولی با برخی حمایت ها مانند بیمه و موارد دیگر از این فرصت بهره مند کنیم.

- سعداله نصیری قیداری رییس دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره فرصت های مطالعاتی این دانشگاه گفت: بسیاری از همکاران را به فرصت مطالعاتی اعزام می کنیم.

  وی افزود: اخیراً در هیات رییسه دانشگاه تصمیم گرفته ایم اساتیدی که علاقمند  به حضور در فرصت های مطالعاتی هستند را به صورت مرخصی بدون حقوق ولی با برخی حمایت ها مانند بیمه و موارد دیگر از این فرصت بهره مند کنیم که خوشبختانه استقبال خوبی از سوی اساتید به عمل آمده است.

  * اعزام حدود 15 الی 20 نفر از اساتید برای فرصت های مطالعاتی  رییس دانشگاه شهید بهشتی گفت: معمولاً حدود 15 الی 20 نفر را برای حضور در فرصت های مطالعاتی اعزام می کنیم.

  وی در پایان گفت: مهارت افزایی و کارآفرینی اولویت جدی دانشگاه شهید بهشتی است است و در پارک علم و فناوری، مرکز رشد و مراکز شرکت های دانش بنیان همکاری خوبی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داریم که با شتاب خوبی در حال توسعه است و اولویت کشور ما امروزه بحث کارآفرینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال خوب اساتید از فرصت های شغلی

استقبال خوب اساتید از فرصت های شغلی