مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 23:202020-02-17بين الملل

افشای دیوارکشی مصر با هماهنگی رژیم صهیونیستی در مرز غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سایت الخلیج آنلاین به نقل از نادر طلال خبرنگار خود اعلام کرد: این خبرنگار به تصاویری اختصاصی از ساخت و ساز گسترده ارتش مصر از چند روز پیش در طول خط مرزی بین نوار غزه و شهر رفح مصر دست یافته است.

- منابع خبری از دیوارکشی محرمانه مصر با هماهنگی رژیم صهیونیستی در مرز نوار غزه در راستای تشدید محاصره این منطقه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سایت الخلیج آنلاین به نقل از نادر طلال خبرنگار خود اعلام کرد: این خبرنگار به تصاویری اختصاصی از ساخت و ساز گسترده ارتش مصر از چند روز پیش در طول خط مرزی بین نوار غزه و شهر رفح مصر دست یافته است.

این تصاویر گرفته شده از منطقه امنیتی بسته نزدیک خط مرزی دهها کارگر و مهندس مصری را نشان می دهد که به همراه جرثقیل های سنگین ارتش مصر درحال تخلیه بلوک های بزرگ سیمانی و سرهم کردن آنها در طول نوار مرزی از گذرگاه تجاری کرم ابوسالم در جنوب تا گذرگاه مرزی رفح در شمال هستند.

منابع ویژه امنیتی در رفح در جنوب نوار غزه به الخلیج آنلاین گفتند: کار احداث این دیوار جدید از 27 ژانویه سال 2020 میلادی آغاز شد و تقریبا 15 متر از دیوار سابقی که ارتش مصر چندین سال پیش برای مقابله با تونل های زیرزمینی احداث کرده بود، فاصله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای دیوارکشی مصر با هماهنگی رژیم صهیونیستی در مرز غزه

افشای دیوارکشی مصر با هماهنگی رژیم صهیونیستی در مرز غزه