مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 22:352020-02-17اقتصادي

تلاش صنعت هوانوردی برای ارائه فناوری های زیست سازگار


صنعت هوانوردی شاهد گسترش تلاش برای سازگاری با محیط زیست است و ابداعاتی مانند هواپیماهایی که انتشار کربن را کاهش می دهند یا هواپیماهای الکتریکی که با سوخت پایدار کار می کنند را به خود می بیند.

- صنعت هوانوردی شاهد گسترش تلاش برای سازگاری با محیط زیست است و ابداعاتی مانند هواپیماهایی که انتشار کربن را کاهش می دهند یا هواپیماهای الکتریکی که با سوخت پایدار کار می کنند را به خود می بیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فیز، صنعت هوانوردی برای سازگاری با محیط زیست و برطرف کردن مشکلات کنونی، راه حل های بسیاری را در پیش گرفته اما بسیاری از مدافعان محیط زیست باور دارند که شاید این راه حل ها کارساز نباشند.

گزارش های آژانس محیط زیست اروپا (EEA) نشان می دهد که صنعت هوانوردی، عامل سه درصد انتشار کربن در جهان است و جهان نیز امواج گرما، آتش سوزی و طوفان هایی را تجربه می کند که روز به روز شرایط بدتری را پیش می آورند.

دوام، نکته ای مهم در حوزه فناوری های صنعت هوانوردی است و سازندگان این گونه فناوری ها تلاش می کنند تا محصولاتی بادوام تر از پیش ارائه دهند.

برخی از فعالان محیط زیست به نقد برنامه هایی پرداخته اند که با عنوان سبزشویی (greenwash) شناخته می شوند و ادعا می کنند که کمک های زیادی برای کاهش خسارت های ناشی از سوخت هواپیما وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش صنعت هوانوردی برای ارائه فناوری های زیست سازگار

تلاش صنعت هوانوردی برای ارائه فناوری های زیست سازگار